برندسازي شهري
-
یک کارشناس شهرسازی تشریح کرد:
شهرهای ایرانآفت یک شکل شدن ساختمانها در ایران
یک کارشناس شهرسازی گفت: امروزه تمام مصالح و فرمهای به کار گرفته شده برای ساخت بناها در شهرهای ما یک شکل و یک دست است که این خود مصرف انرژی را بالا برده و موجب هدر رفت منابع میشود.
-
یک دکترای شهرسازی:
شهرهای ایرانرونق گردشگری شهری در ابعاد مختلف مورد توجه باشد
یک دکترای شهرسازی گفت: توسعه گردشگری شهری و افزایش میزان ماندگاری گردشگر در مقصد به منظور بهرهوری بیشتر، مسئلهای است که امروزه مورد توجه بسیاری از برنامهریزان شهری و برنامهریزان حوزه گردشگری قرار دارد.
-
شهرهای ایرانشهردار: برندسازی و احیای بافت تاریخی گرگان ضروری است
شهردار گرگان گفت: استان گلستان به ویژه شهر گرگان یک پهنه طبیعی بسیار غنی و بیبدیل دارد و تلاش ما این است جاذبههای گردشگری و طبیعی را در سطح ملی و بینالمللی معرفی کنیم.
-
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری:
شهرهای ایرانگرگان قابلیت تبدیل شدن به برند گردشگری را دارد
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری گرگان گفت: ظرفیتهای ویژه گرگان و استان گلستان زمینه را برای برندسازی این شهر در حوزه گردشگری فراهم میکند و به همین جهت ایده جشنواره پاییز هزار رنگ مطرح شد.
-
ایمنا نقش مدیریت شهری در خواهرخواندگیها را بررسی میکند؛
شهرهای ایرانخواهر شهری؛ یک تیر و چند نشان برای سمنان
امروزه برنامهریزی کلان مدیران شهری در شهرهای مختلف، حرکت در مسیر دو رخداد مهم جهانی، «شهری شدن جهان» و «ظهور شهرهای جهانی» با تکیه بر مشارکت آگاهانه شهروندان بهویژه تشکلهای غیردولتی و داوطلب است تا به اهداف عالی دست یابند.
-
یک دکترای برنامهریزی تشریح کرد:
استانهاویژگیهای شهرهای جهانی
یک دکترای جغرافیا و برنامهریزی شهری گفت: هرکدام از شهرها در سطوح مختلف منطقهای، ملی و بینالمللی جایگاه مشخصی در نظام سلسله مراتب شهری دارند، اما شهرهای جهانی در راس این نظام و در سطوح بین المللی ویژگیهای منحصر به فردی را به نمایش میگذارند.
-
یک دکترای شهرسازی تاکید کرد:
شهرهای ایرانتحقق برندسازی شهری با شناسایی دقیق جاذبهها و پتانسیلها
یک دکترای شهرسازی گفت: برندینگ شهری در زمینههای مختلف فرهنگی، کالبدی و طبیعی امکان پذیر است. از این رو باید در ابتدا اولویتها مشخص و ظرفیتهای زیستمحیطی هر شهر و منطقه شهری مورد توجه قرار گیرد تا برنامهها و طرحهای در نظر گرفته شده به نتیجه برسد.
-
شهرهای ایراننقش رویدادهای فرهنگی در برندسازی گردشگری شهر
یکی از اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ توسعه گردشگری کشور مبنی بر شرایط فرهنگی و تاریخی کشور است که ارتباطی سازنده و اثر بخش با جهان ایجاد خواهد کرد؛ فرهنگ مقولهای است که مورد توجه برنامه ریزان حوزه گردشگری کشور قرار گرفته و غنای آن سبب توجه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی شده است.
-
شهردار:
شهرهای ایرانبرندینگ، اولویت شهرداری مریانج است
شهردار مریانج از اولویت این شهرداری برای برندسازی شهری خبر داد و گفت: در این شهر به دنبال حرکت به سمت شهرداری الکترونیک هستیم.
-
یک دکترای شهرسازی:
شهرهای ایرانتفاوتهای کالبدی و فرهنگی به برندسازی شهری کمک میکند
یک دکترای شهرسازی گفت: یکی از مشکلاتی که امروزه شهرهای ما با آن دست به گریبان هستند، طراحی یک شکل و اندازه بدون توجه به ویژگیهای متفاوت هر شهر است که هویت شهری را تحت الشعاع قرار میدهد و شهر را در مسیر تبدیل شدن به یک برند با چالش مواجه میکند.
-
شهرهای ایرانالمان مرد تالشی در پره سر نصب شد
شهردار پره سر از طراحی، ساخت و نصب المان مرد تالشی به عنوان یازدهمین المان این شهر در دوره پنجم شورا اسلامی خبر داد.
-
یک دکترای شهرسازی:
شهرهای ایرانمحورهای فرهنگی باید تبلور فرهنگ و هویت شهر باشد
یک دکترای شهرسازی گفت: محورهای فرهنگی باید تبلور فرهنگ و هویت شهر باشد و از این جهت این فضاهای شهری هم از نظر کالبدی و هم از منظر فرهنگی باید غنی باشد.
-
یک دکترای برنامه ریزی شهری پیشنهاد داد؛
شهرهای ایرانرونق گردشگری با ارتقای کیفیت منظر شهر
یک دکترای برنامه ریزی شهری گفت: ساماندهی منظر شهری نقش مهمی در ایجاد برندینگ شهری و رونق گردشگری دارد.
-
شهرهای ایرانبرندسازی به توسعه متوازن شهر کمک میکند
یک کارشناس شهرسازی گفت: مناطق مختلف شهر ظرفیتهای منحصر به فردی دارد که در صورت برنامه ریزی صحیح میتواند تبدیل به یک برند شود و زمینه را برای توسعه شهر فراهم کند.
-
شهرهای ایرانرونمایی از برند گردشگری شهری سمنان در سال ۱۴۰۰
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان از رونمایی برند گردشگری شهری سمنان همزمان با دومین هفته فرهنگی سمنان خبر داد.
-
حجتی تاکید کرد:
استانهالزوم برندسازی شهر برای رونق گردشگری با ظرفیت خواهرخوانده ها
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان، خواهرخواندگی را ظرفیت خوبی برای برندسازی شهر دانست و گفت: در کتاب «اصفهان و خواهر خواندههایش» که توسط این اداره کل منتشر شده، ۱۳ خواهرخوانده شهر را با جزئیات معرفی کرده ایم.
-
شهرهای ایرانطراحی و ساخت المان تالش در ورودی شهر
شهردار تالش از طراحی و ساخت المان «من عاشق تالش هستم» خبر داد و گفت: این المان هفته آینده در ورودی شهر تالش نصب می شود.
-
شهرهای ایراننقش رنگها در برند سازی منظر شهری چیست؟
طراحی متناسب منظر شهری علاوه بر اینکه از اغتشاشات بصری جلوگیری میکند، میتواند به عاملی برای توسعه گردشگری شهرها تبدیل شود.
-
شهرهای ایرانرویکردهای مطرح در برندسازی شهری چیست؟
برندسازی از پارامترهای تعیین در توسعه همه جانبه شهر به خصوص در حوزه اقتصاد شهری است.
-
فیروزی خبر داد:
اقتصادراهاندازی باجه ویژه ثبت برند در پنجره واحد فیزیکی
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: باجه ویژه ثبت علائم تجاری (برند)، با هدف کاهش زمان و تسهیل فرایند ثبت، در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در اتاق بازرگانی تهران راه اندازی شد.
-
شهرهای ایرانرویدادهای فرهنگی، جریان حیات در زندگی شهری
یک دکترای شهرسازی گفت: وجود رویدادهای فرهنگی در یک محور فرهنگی تاریخی مثل جریان یافتن خون در رگهای بدن است.
-
شهرهای ایرانعلت افزایش ناگهانی جمعیت شهرهای جدید چیست؟
آمارها حکایت از آن دارد که جمعیت شهرهای جدید که در اطراف شهرهای بزرگ ساخته شده است، با سرعت زیادی در حال افزایش است.
-
شهرهای ایرانتکمیل تدریجی "کوچه باغ زندگی" در نجفآباد
شهردار نجفآباد گفت: پروژه عظیم "کوچه باغ زندگی" که تا پیش از این به عنوان بوستان زندگی شناخته میشد در چند مرحله طراحی شده که پس از بهرهبرداری از بخشهایی ابتدایی آن در سالهای گذشته، امسال نیز امیدواریم بخش دیگری از آن در جنوب نجفآباد افتتاح شود.
-
شهرهای ایرانضرورت اجرای برند شهری در آستارا
شهردار بندر آستارا به موقعیت مناسب جغرافیایی و ظرفیتهای گردشگری این شهر اشاره کرد و گفت: برای جذب بیشتر گردشگر و رونق بخشیدن به صنعت توریسم این منطقه، اجرای برند شهری در آستارا لازم و ضروری است.