المان مرد تالشی در پره سر نصب شد

شهردار پره سر از طراحی، ساخت و نصب المان مرد تالشی به عنوان یازدهمین المان این شهر در دوره پنجم شورا اسلامی خبر داد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر پره سر با قرار گرفتن در نوار ساحلی دریای خزر و جاده ترانزیتی رشت -آستارا و داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوع همچون آبشار ویسادار، کوه، جنگل و ییلاق در تمام فصول سال میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران از سراسر ایران است. به همین دلیل مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی، در راستای برندسازی این شهر ساخت چندین المان را در دستور کار قرار دارد. تا فرهنگ غنی پره سر را به همه هموطنان معرفی کند.

وی افزود: المان مرد تالشی یازدهمین المان شهر پره سر است که به عنوان نمادی از فرهنگ این شهر با چهار متر ارتفاع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان طراحی و ساخته شده است. و امروز در خروجی پره سر به سمت تالش نصب شد.

شهردار پره سر خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در دوره پنجم شورا، پیش از این، المان مادر، ماهیگیر، "I LOVE PAREHSAR " من عاشق پره‌سر هستم، آبنما، آبنما سنگی، ۵۶ شهید بخش پره‌سر، زن دستفروش، مرد قهوه چی، مرد آهنگر و مرد دوچرخه سوار را طراحی، ساخته و در این نقاط مختلف این شهر نصب کرده است.

شهابی اظهار امیدواری کرد: با ساخت و نصب این المان‌ها بتوانیم فرهنگ غنی و اصیل شهروندان و شهر پره‌سر را بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 508621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.