برندینگ، اولویت شهرداری مریانج است

شهردار مریانج از اولویت این شهرداری برای برندسازی شهری خبر داد و گفت: در این شهر به دنبال حرکت به سمت شهرداری الکترونیک هستیم.

به گزارش ایمنا، محسن معصوم‌علیزاده با اشاره به عملکرد شهرداری مریانج طی دو دوره حضور به عنوان شهردار، اظهار کرد: نگاه ما در شهرداری طی هشت سال گذشته توسعه متوازن شهر و اجرای پروژه‌های اثرگذار و ماندگار در شهر بود.

وی ادامه داد: رویکرد شهرداری مریانج در دو دوره گذشته انجام پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در راستای توسعه شهری و بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود بود که در این زمینه تلاش شد در حوزه‌های فضای سبز، بهسازی معابر، اصلاح و ایجاد بوستان‌ها، بهسازی و ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی و پروژه‌های درآمدزا و… در ساختار شهری مریانج اجرایی شود.

شهردار مریانج خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت و تدابیر اعضای شوراهای شهر و مشارکت خوب شهروندان، در چهار سال گذشته که یکی از سخت‌ترین دوران اقتصادی حاکم بر جامعه بود، توانستیم با کمترین مشکل مالی به روند تلاش ماندگار خود ادامه دهیم.

معصوم‌علیزاده توسعه شهر مریانج را به عنوان دروازه غربی همدان مهم برشمرد و افزود: شهر همواره به‌عنوان یک هویت مستقل و در راستای دروازه ورودی شهر همدان از جهات مختلف دارای کارکردهای مناسبی بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو پروژه مهم عمرانی در ورودی شهر داریم که از نظر شهری بسیار قابل توجه است، تعویض جداول بلوار ارتش و بهسازی عمرانی و المان میدان کربلا را در راستای زیباسازی ورودی شهر مریانج و به تبع آن ورودی شهر همدان دانست.

شهردار مریانج حرکت به سمت درآمدزایی را یکی از اولویت‌های شهرداری مریانج دانست و تصریح کرد: در چهار سال پیش رو باید به سمتی حرکت کنیم که شهرداری دارای درآمدزایی پایدار باشد و به‌طور قطع پروژه‌هایی از جمله ساختمان تجاری شهرداری با ۴۰۰۰ متر مربع زیربنا، یکی از پروژه‌های مهم و اثرگذار در این بخش است.

معصوم‌علیزاده از شروع مطالعات بر روی طرح برندینگ شهری یا برند سازی برای شهر خبر داد و افزود: مریانج به عنوان یک شهر مذهبی با پیشینه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور مطرح است.

وی تصریح کرد: همین امر خود یک امتیاز ویژه است که شهر مریانج را نسبت به دیگر شهرهای استان و حتی کشور متمایز کرده است و باید با بهره‌گیری از این ظرفیت، به دنبال برند سازی شهر باشیم.

شهردار مریانج اظهار کرد: وجود نماد و شعار تبلیغاتی برای یک شهر باعث می‌شود که شهر به راحتی شناخته شود. این شناخته شدن با خود ارزش آفرینی ایجاد کرده و اثرگذاری آن را می‌توان در رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانه درآمد شهروندان و افزایش سرمایه‌گذاری برای توسعه‌های آتی مشاهده کرد.

معصوم‌علیزاده تأکید کرد: در کنار متمایز شدن شهر و شناخت آن برای گردشگران، در واقعیت لوگو و شعار یک شهر می‌تواند غرور مدنی، ملی و بومی آن شهر را بالا برده و اتحاد جامعه آن شهر را انسجام ببخشد.

وی از حرکت مریانج به سمت شهرداری الکترونیک خبر داد و گفت: در مجموعه شهرداری تمام زیرساخت‌ها برای الکترونیکی شدن امور فراهم است اما حرکت کامل به سمت این طرح نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

شهردار مریانج تاکید کرد: در دوره جدید با حمایت اعضای محترم شورای شهر دوره ششم به‌طور قطع به سمت این مهم حرکت خواهیم کرد تا شهروندان بدون نیاز حضوری به شهرداری و ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بتوانند امورات خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 521701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.