شهردار: برندسازی و احیای بافت تاریخی گرگان ضروری است

شهردار گرگان گفت: استان گلستان به ویژه شهر گرگان یک پهنه طبیعی بسیار غنی و بی‌بدیل دارد و تلاش ما این است جاذبه‌های گردشگری و طبیعی را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی با تاکید بر لزوم برند سازی شهر گرگان، اظهار کرد: در پروژه‌های گردشگری مانند شهربازی مدرن و بازار هفت شهر و در ادامه تله کابین رویکرد ما برندسازی شهر گرگان است.

وی به ضرورت احیای بافت تاریخی اشاره کرد و افزود: گرگان ۱۵۰ هکتار بافت تاریخی دارد و تنها شهری است که بافت تاریخی آن منسجم است و شرایط برای احیای آن وجود دارد.

شهردار گرگان به پروژه‌های عمرانی در دست اجرا اشاره و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌هایی که امسال و سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارند، ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر ایجاد خواهد شد.

سبطی ضمن اشاره به رابطه خواهرخواندگی با شهر گوانگژو چین، اظهار کرد: گرگان در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و این خود یک ظرفیت برای برند سازی شهر گرگان محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: تنوع حضور قومیت‌های مختلف و بافت تاریخی هویت خاصی برای شهر گرگان ایجاد کرده و در حوزه برند سازی بسیار تأثیرگذار بوده است.

شهردار گرگان در خصوص حمایت از رشته ورزشی بسکتبال آقایان و بانوان نیز گفت: بسکتبال خاستگاه مردمی و اجتماعی باسابقه‌ای دارد و شهرداری بالغ بر ۱۷ سال پیش از این ورزش در سطح ملی حمایت می‌کند.

کد خبر 540272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.