بازی رایانه ای
-
فناوریمشخصات بازی cyberpunk 2077 چیست؟+ عملکرد، مشکلات و سیستم مورد نیاز
cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازیهای چند سال اخیر بود که در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ منتشر و آغاز بسیار جنجالی داشت، اما به مرور زمان با مشکلاتی روبهرو شد که برای کاربران تجربه جالبی نبود.
-
جامعهمیزان بازی آنلاین کودکان را کنترل کنیم؟
امروزه بازیهای رایانهای پرمصرفترین ابزار کودکان تبدیل شده است و با همهگیری کرونا در محیط خانه بیشتر فرزندان بازیهای رایانهای را به عنوان یکی از سرگرمیهای اصلی انتخاب کردند اما این بازیها تأثیرات مثبت و منفی دارد که لازم است والدین بر روند انجام آنها نظارت کافی داشته باشند.
-
فرهنگبازیهای رایانهای محور جشنواره «شهروندان خاص»
جشنواره «شهروندان خاص» با محوریت بازیهای رایانهای و به مناسبت هفته معلولین، از سوی انجمن ناشنوایان اصفهان و با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.
-
به مناسبت چهل و یکمین سالروز انتشار بازی پک-من؛
فناوریبازی پکمن (PAC-MAN)؛ نوستالژی و جذاب
شرکت باندای نامکو چهل و یکمین سالروز انتشار بازی پک-من را در تاریخ ۲۲ ماه مه با برگزاری مراسم خاص جشن میگیرد. معرفی، دانلود، کدهای تقلب و آموزش این بازی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
-
اقتصادقیمت انواع کنسولهای بازی امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
قیمت انواع کنسولهای خانگی بازی بر اساس دادههای پایدار جمعآوری شده از بازار خرید و فروش این محصولات نسبت به هفته گذشته افزایش نامحسوسی را تجربه کرده است.
-
جامعهکودکان، قربانیان بازیهای رایانهای خشن
کودکان و نوجوانان بیشتر وقت خود را با بازیهای رایانهای پر میکنند و تاثیرپذیری آنها وابسته به هدف طراحان، نوع بازی و زمان اختصاص داده شده به آن میتواند مثبت یا منفی باشد. در این میان نگرانی از عوارض بازیهای رایانهای خشن بیشتر است.
-
در ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانهای مطرح شد؛
فناوری۳۲ میلیون کاربر بازیهای رایانهای در ایران وجود دارد
دبیر کنفرانس بین المللی بازیهای رایانهای گفت: در کشور ما ۳۲ میلیون کاربر بازیهای دیجیتال وجود دارد که میانگین بازی کردن این ۳۲ میلیون نفر، روزانه ۹۳ دقیقه است.
-
فناوریبازیسازان خلاق حمایت میشوند
دوره ویژه آموزش بازیسازی رایانهای با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق آغاز شد.
-
شهرهای ایرانسهم کودکان از شهر چقدر است؟
شهر آنقدر بزرگ شده که جست و خیز کودکانه آنان محدود به فضای محصور چند پارک با چند وسیله بازی شده است، اما آیا همین فضای محدود به اندازه کافی امن است؟
-
فرهنگمعرفی فینالیستهای جشنواره بازی سال
فینالیستهای بخش جشنواره چهارمین دوره جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹ مشخص شدند. براساس آرای داوران از مجموع ۷۵ اثرارسال شده به دبیرخانه این رویداد برای بخش جشنواره بازی جدی سال، ۶ بازی به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
-
فناوریگجتهای محبوب گیمرها در سال ۲۰۲۰
گجتهای زیادی وجود دارد که گیمرها هنگام بازی کردن از آنها استفاده میکنند، این گجتها تجربه خوبی برای کاربران به ارمغان میآورد.
-
ایمنا مگخرید گیفت کارت از مطمئنترین سایت
کارتهای مجازی با عنوان گیفت کارت برای خرید بازیهای آنلاین و برنامهها، امروزه در مرکز توجه کاربران قرارگرفته زیرا با انتشار بازی و برنامههای جذاب کاربران زیادی برای دانلود آنها مشتاق شدهاند.
-
فناوریبهترین هدستهای مخصوص بازی چیست؟
هدستهای گیمینگ از جمله تجهیزاتی است که میتواند تجربه بهتری از بازیهای ویدئویی را برای کاربران فراهم کند.
-
فرهنگانتشار فراخوان چهارمین مسابقه بازینامهنویسی
فراخوان چهارمین مسابقه «بازینامهنویسی» به منظور گسترش ادبیات نمایشی در حوزه نمایشهای ایرانی منتشر شد.
-
جامعهدستگیری سارقان مراکز بازی رایانهای
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری دو متهم به سرقت از مراکز بازیهای رایانهای در مشهد و نیشابور خبر داد.
-
جامعهنقش محیط بازی در سلامت کودکان
کیفیت یک محیط بازی تأثیر بسزایی در سلامت و رشد کودکان دارد؛ مرکز مراقبت از کودکان هاروارد یارد، واقع در ایالت ماساچوست آمریک به گونهای طراحی شده است که میتواند جوابگوی تمام نیازهای کودکان باشد.
-
فناوریمحبوب ترین بازیهای رایانهای ایرانی/ چرا کاربران داخلی جذب بازیهای خارجی میشوند؟
مدیر ارتباطات با بخش خصوصی مرکز ملی فضای مجازی گفت: دسترسی آسان به بازیهای خارجی یکی از دلایل استقبال این بازیها است؛ شرکتهای سازنده بازیهای خارجی بهترین نیروی انسانی ممکن را در اختیار داشته و کیفیت بالای محصول و حجم محتوای تولید نتیجه سالها تجربه آنها است.
-
خبری خوش برای گیمرها؛
اعطای رسمی مدال به ورزشهای الکترونیک در بازیهای داخل سالن آسیا
ورزش های الکترونیک در بازیهای داخل سالن آسیا در سال ۲۰۲۱ صاحب مدال میشود.
-
فناوریتنها ۱۵ درصد از بازار بازیهای رایانهای در اختیار شرکتهای داخلی است
مدیر ارتباطات با بخش خصوصی مرکز ملی فضای مجازی گفت: ۸۵ درصد از حوزه بازیهای رایانهای در ایران در اختیار خارجیها است و تولید کننده داخلی تنها ۱۵ درصد از بازار این حوزه را در اختیار دارد.
-
معاون وزیر ارتباطات خبر داد:
اقتصادبهبود "پینگ" بازی های پرطرفدار آنلاین
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهبود پینگ چند بازی شاخص رایانه ای در کشور خبر داد.
-
فرهنگبرگزاری کارگاه تخصصی یک روزه سواد بازیهای دیجیتال
رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه گفت: کارگاه تخصصی یک روزه سواد بازی های دیجیتال کنسولی، موبایلی و رایانه ای توسط سازمان فضای مجازی سراج مرکز اصفهان و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.
-
جامعهنفوذ دشمن در قالب جنگ نرم از طریق بازیهای رایانهای
امروزه رسانه نوظهور بازیهای رایانهای با تنوع زیادی که دارد بخش قابل توجهی از اوقات فراغت و انرژی کودکان و نوجوانان را به خود اختصاص داده است این رسانه با توانمندیها و ویژگیهای خاص خود به عنوان ابزاری نوین برای عملیات روانی و قدرت نرم دشمن تبدیل شده و در خانوادههای ایرانی نفوذ کرده است.
-
جامعههشدار انجمن حمایت از حقوق کودکان درباره یک بازی رایانهای
پیرو تبلیغات گسترده بازی رایانهای اکشن "زولا" در سطح شهرها و فضای مجازی و با توجه به عدم رعایت محدودیت سنی زیر ۱۸ سال این بازی، انجمن حمایت از حقوق کودکان نامهای به وزیر ارشاد نوشته و رونوشت آن را به معاون نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازیهای رایانهای ارسال کرده و درخواست بررسی این موضوع…
-
فناوریآشنایی با یک بازی پرطرفدار ایرانی
برای اینکه از فوتبال لذت ببرید، نیاز نیست حتما کارشناس فوتبال باشید؛ مینی فوتبال یک بازی چند نفره تحت وب و بسیار جذاب است که در آن ۶ نفر به طور همزمان می توانند با هم فوتبال بازی کنند.
-
فرهنگبازی سه بعدی عملیات انهدام ۳ رونمایی شد
نرم افزار «عملیات انهدام ۳» بازی رایانهای با محوریت دفاع مقدس است که در شمارههای پیشین آن عملیاتهای فتحالمبین و فتح پاوه بازسازی شده بود؛ امروز رونمایی شد.
-
اولین دوره مسابقات رایانه ای جامعه حقوق دانان برگزار شد
مسابقات رایانهای جامعه حقوق دانان کشور در جام دیجیتال اصفهان برگزار و نفرات برتر آن مشخص شد.
-
فناوریتولید بازیهای رایانهای فضایی در کشور
بازیهای رایانهای مبتنی بر علوم فضایی با هدف آموزش، ترویج و توسعه بازارهای داخلی، در کشور تولید خواهد شد.
-
فناوریتقدیر از مقالات و پایان نامههای برتر در حوزه بازیهای رایانهای
در سومین کنفرانس «بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها»، مقالات و پایان نامههای برتر در حوزه بازیهای رایانهای انتخاب و از ارایه دهندگان آنها تجلیل به عمل آمد.
-
استاد دانشگاه اینسبرک اتریش :
فناوری۹۷ درصد جوانان به بازیهای رایانهای علاقه دارند
استاد دانشگاه اینسبرک اتریش گفت: بر اساس نتایج تحقیقات، ۹۷ درصد جوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله به بازی رایانهای گرایش دارند.
-
مدیر کل حوزه استاندار اصفهان:
فناوریمردم را از بازیهای رایانهای نترسانیم/ صنعت بازی سازی ثروت است
مدیر کل حوزه استاندار اصفهان گفت: بهتر است به جای آنکه مردم را از تهدیدهای بازی های رایانه ای بترسانیم، به این صنعت به عنوان یک ثروت نگاه کرده و در جهت گسترش صحیح آن تلاش کنیم.