بهبود "پینگ" بازی های پرطرفدار آنلاین

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهبود پینگ چند بازی شاخص رایانه ای در کشور خبر داد.

‏به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید فتاحی با انتشار پیامی در صفحه توئیترخود نوشت:

"خیلی از گیمر ها، مرتباً پیگیر بهبود پینگ بازی‌ها بودند. امروز پینگ کانتر و dota۲ و حدود ۴۰ بازی دیگر کاهش چشمگیری داشت. "فورت‌نایت" و بقیه بازی‌ها طلبتون تا آخر هفته بعد. امیدوارم راضی باشید. "

به گزارش ایمنا، "پینگ" دستوری است که از آن برای سنجش فاصله زمانی اتصال بین دو دستگاه در شبکه استفاده می‌شود و این دستور در تمام سیستم عامل‌ها قابل استفاده است. بسیاری از بازی‌های آنلاین، از پینگ برای سنجش فاصله زمانی به صورت تصویری بهره می‌برد.

در حقیقت پینگ، تأخیر زمانی است که ما در هنگام انجام تمام امور برخط (Online) خود انجام می‌دهیم و برای مثال به صرف مدت زمان زیاد از سوی شبکه برای باز کردن یک لینک در سایت نشان‌دهنده پینگ بالای آن سایت است.

کد خبر 410099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.