بهترین هدست‌های مخصوص بازی چیست؟

هدست‌های گیمینگ از جمله تجهیزاتی است که می‌تواند تجربه بهتری از بازی‌های ویدئویی را برای کاربران فراهم کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به منظور انتخاب هدست مناسب مخصوص بازی باید چند نکته مهم را در نظر گرفت تا پاسخگوی نیازهای گیمرها باشد. اولین ویژگی که باعث می‌شود هدست‌های گیمینگ با هدست‌های معمولی تفاوت داشته باشد، میکروفون‌های قدرتمندی است که در آن‌ها استفاده می‌شود. دیگر مشخصات یک هدست خوب شامل کیفیت بیس قوی، ارگونومی و ساختار مناسب و مجهز بودن به سیستم صوتی استاندارد می‌شود. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از هدست‌های مخصوص بازی می‌پردازیم:

هدست ریزر Kraken X Ultralight

ویژگی اصلی این مدل هدست مجهز بودن به میکروفون Kraken X UL است. پاسخ فرکانسی این هدست از ۱۲ تا ۲۸ هزار هرتز است که به بهبود کیفیت صدای خروجی کمک می‌کند. هدست ریزر Kraken X Ultralight به قابلیت کراس پلتفرم مجهز شده است و از هر کنسول بازی یا کامپیوتر و لپ تاپ پشتیبانی می‌کند. جک ۳.۵ میلی‌متری موجود در این هدست از روکش طلا ساخته شده تا خطر آسیب رسیدن به آن کمتر شود؛ تم سبز رنگ این محصول جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

هدست بیرداینامیک Custom Game

Custom Game یکی از هدست‌های شرکت بیرداینامیک بوده که برای گیمرها شخصی‌سازی شده است. پاسخ فرکانسی این هدست از ۵ تا ۳۵ هزار هرتز است که باعث می‌شود کاربران هیچ زیر صدایی را در بازی از دست ندهند و از خروجی جلوه‌های صوتی بازی‌های ویدئویی لذت ببرند. این مدل هدست سیستم تقویت باس صدا دارد؛ بنابراین تجربه بازی‌های اکشن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

میکروفون‌های تعبیه شده روی این هدست برای استفاده‌های مختلف مانند چت یا حتی استریم کردن بسیار مناسب و رضایت‌بخش است. جنس چرم با کیفیت این هدست باعث می‌شود زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوید و برای مدت طولانی بتوانید سرگرم بازی ویدئویی شوید.

هدست جی بی ال Tune 750BTNC

با توجه به کیفیتی که هدست جی بی ال Tune 750BTNC ارائه می‌دهد، در دسته بندی هدست‌های مناسب گیمینگ قرار می‌گیرد. این مدل هدست با پشتیبانی از دو نوع اتصال با سیم و بی سیم، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در هر مکان و موقعیتی از آن استفاده کنند. گیمرهایی که قصد دارند بدون نگرانی از تمام شدن باتری بازی کنند می‌توانند از رابط سیمی استفاده کنند.

باتری این محصول ۱۵ ساعت شارژدهی دارد و برای استفاده‌های طولانی مدت نیز مناسب است. در صورتی که قابلیت نویز کنسلینگ میکروفون را غیرفعال کنید طول عمر باتری تا ۲۲ ساعت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پاسخ فرکانسی ۲۸ هزار این هدست باعث می‌شود کاربران جلوه‌های صوتی بازی‌های ویدئویی را با خروجی بهتری دریافت کنند.

هدست لاجیتک G433

شرکت لاجیتیک نیز همانند ریزر، محصولات جانبی مخصوص بازی تولید می‌کند که هدست‌های گیمینگ یکی از این محصولات است. هدست G433 با ارائه کیفیت صدای عالی، تجربه بازی ویدئویی را برای کاربران چند برابر می‌کند. این محصول از سیستم صوتی Surround که یکی از سیستم‌های صوتی رایج است، استفاده می‌کند. میکروفون این نوع هدست به فناوری نویز کنسلینگ مجهز است؛ بنابراین دیگر لازم نیست کاربران نگران شنیدن صداهای اضافه در حین چت صوتی یا استریم‌ها باشند. جنس پارچه‌ای مورد استفاده روی این هدست در مقایسه با جنس چرمی که در بیشتر هدست‌ها به کار رفته، بسیار بهتر است و در استفاده‌های طولانی مدت آزار دهنده نیست.

کد خبر 440557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.