دستگیری سارقان مراکز بازی رایانه‌ای

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری دو متهم به سرقت از مراکز بازی‌های رایانه‌ای در مشهد و نیشابور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مراکز بازی رایانه‌ای سطح شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در غرب مشهد قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین وقوع چند فقره سرقت مشابه در این خصوص در شهرستان نیشابور، کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در نیشابور شناسایی و با اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی، این فرد را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به بزه انتسابی با همدستی فردی دیگر اعتراف و با راهنمایی وی، متهم ردیف دوم به همراه یک مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۶ دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه پرینتر رنگی، ۴۳۰ عدد دسته بازی، ۵ عدد صفحه کلید، ۴۱۱ عدد پایه دسته پی اس و یک دستگاه حافظه رایانه  کشف کردند.

شفیعی با اشاره به این که ارزش وسایل سرقتی کشف شده از متهمان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات خود یک دستگاه خودرو پراید مورد استفاده در سرقت‌ها را توقیف کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ شاکی، شکایات خودشان را در مشهد و نیشابور مطرح کرده و ضمن شناسایی اموال سرقتی  با هماهنگی مقام قضایی اموال خود را تحویل گرفته‌اند، وتحقیقات پرونده ادامه دارد.

کد خبر 433930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.