خرید گیفت کارت از مطمئن‌ترین سایت

کارت‌های مجازی با عنوان گیفت کارت برای خرید بازی‌های آنلاین و برنامه‌ها، امروزه در مرکز توجه کاربران قرارگرفته زیرا با انتشار بازی و برنامه‌های جذاب کاربران زیادی برای دانلود آنها مشتاق شده‌اند.

به گزارش ایمنا، دانلود و خریداری این اپلیکیشن‌ها نیاز کاربران را به خرید گیفت کارت برای انجام فرایند خرید و شارژ اکانت افزایش داده است. در همین راستا سایت Gamecode.ir به فروش و عرضه آنها با مقرون به صرفه‌ترین قیمت ممکن می‌پردازد. قابل ذکر است که گیم کد یکی از مرجع‌های ارائه دهنده گیفت کارت کمپانی‌های متفاوت با اعتبارهای مختلف (۱ دلاری، ۳ دلاری، ۵ دلاری، ۱۰ دلاری و…) می‌باشد.

خرید گیفت کارت

گیفت کارت‌ها نوعی کد دیجیتالی هستند که برای شارژ اکانت کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که شرکت‌های زیادی این گیفت کارت‌ها را برای محصولات و برنامه‌های خود به بازار، ارائه می‌دهند؛ در نتیجه تنوع بالا با عملکرد متفاوت در انواع گیفت کارت به وجود آمده است.

محصولات سایت گیم کد

در این لیست، هدف آشنایی کاربران از خدمات گیم کد می‌باشد. در ابتدا به محصولات پر مخاطب می‌پردازیم و از هر دسته خدمات سایت Gamecode.ir ، فقط چند مورد جهت آگاهی شما عزیزان اشاره می‌شود. در صورت کسب اطلاعات بیشتر به بخش آموزش‌ها و خرید و مقالات سایت مراجعه فرمائید.

گیفت کارت پلی استیشن ps۴ psn

با خرید این کارت دیجیتالی (گیفت کارت) و شارژ اکانت خود می‌توانید بازی مورد نظر خود را از استور سونی خریداری نماید. شما با همراهی گیم کد می‌توانید توسط امکانات عالی آن، به راحتی و در فاصله زمانی کوتاه محصول مورد نیاز خود را دریافت کنید. قابل توجه است که در این سایت با خریداری گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید تمامی بازی‌های موجود بر شبکه Play station Network از جمله : GTA۵، PEST۲۰ ،FIFA۲۰ و… را خریداری کنید.

گیفت کارت آیتونز اپل

کمپانی اپل با ایجاد سرویس آیتونز امکان دانلود برنامه‌های متفاوت برای کاربران اپل را فراهم کرده اما با این حال اکثر برنامه‌ها رایگان نیستند و شما در این صورت نیازمند گیفت کارت این سرویس می‌باشید تا از امکانات ویژه آن برخوردار شوید. با دریافت کد گیفت کارت و وارد کردن آن داخل اکانت آیتونز، حساب خود را شارژ کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نماید. Gamecode این کارت‌ها را در مبالغ گوناگون برای کاربران فراهم آورده تا رضایتمندی شما را کسب نماید.

گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی در واقع یک نوع فروشگاه بزرگ آنلاین با حالت چند آیتمی است که توسط شرکت Google طراحی و به اجرا در آمده از مزیت‌های آن می‌توان به مواردی ازجمله : خرید بازی film ، کتاب ، music و موارد دیگر اشاره کرد. با توجه به اینکه Google از تولیدکنندگان عالی در زمینه ساخت برنامه و اپلیکیشن‌های دوست داشتنی مانند ؛ پست الکترونیکی Gmail ، youtube ، گوگل مپ و ده‌ها خدمات دیگر می‌باشد در نتیجه با دریافت گیفت کارت گوگل پلی تجربه خرید از این دنیای آنلاین را به نقطه اوج خود برسانید.

از دیگر محصولات Gamecode می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

گیفت کارت استیم والت، ایکس باکس، آمازون و...

دلیل انتخاب گیم کد از سوی مشتریان چیست؟

با وجود تعداد قابل توجهی از سایت‌هایی که به خدمات درون برنامه‌ای می‌پردازند اما مورد اعتماد اکثریت مشتریان نیستند، زیرا میزان کیفیت تعهد و صداقت برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی گیم کد:

محصولات درون بازی گیم کد:

  • خرید یوسی پابجی موبایل
  • خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
  • خرید وی باکس فورتنایت
  • خرید روباکس بازی روبلاکس
  • خرید جم بازی فری فایر
  • محصولات درون برنامه‌ای گیم کد:
  • خرید سکه برنامه تیک تاک
  • خرید سکه برنامه LivU
  • خرید سکه برنامه Live me
  • خرید تیندر پلاس و تیندر گلد
  • خرید الماس لایکی Likee
  • خرید الماس برنامه‌ای مو چت و...
  • فروش سکه و جم و دیگر واحدهای بازی را به علاقه مندان بازی‌ها ارائه می‌دهد.

از ویژگی‌های دیگر این سایت، سرعت تیم پشتیبانی است که توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. این تیم با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی اشکالات شما عزیزان می‌باشد.

امکانات سایت گیم کد

۱. امکان مشاوره رایگان در چت آنلاین قبل و بعد از هر خرید کاربر، از سایت Gamecode

۲. وجود آفر و تخفیفات ویژه در اکثر مواقع

۳. وجود تمامی امکانات خرید درون برنامه‌ای

۴. ارائه گیفت کارت و محصولات با مناسب‌ترین قیمت

۵. امکان دسترسی به خرید راحت و آسان از طریق سایت گیم کد

۶. ارتباط با تیم پشتیبانی از طریق تماس، تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۱۲۵۵۰۹۰۶۰

مطالبی کوتاه در ارتباط با سایت GameCode.iR

شما در سایت گیم کد به آدرسGamecode.ir به دامنه‌ی وسیعی از محصولات دست می‌یابید که هر کدام قابلیت‌های خاصی را دارا می‌باشند. این سایت وابسته به سایت معتبر GiftCard.iR و دارای گروه پشتیبانی مجرب که درسریعترین حالت ممکن قادر به پاسخگویی هستند.

کد خبر 449462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.