پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۲

طلای ۱۸ عیار مقاومت دو میلیون و  ۵۰۰ هزار تومان را از پیش برداشته است و انتظار می‌رود تا گرمی دو میلیون ۵۵۰ هزار تومان رشد داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیست تمام نرخ‌های معامله شده در بازار امروز به شرح زیر است:

- گرم ۱۸ تهران: ۲,۵۲۰,۰۰۰ تومان

- انس طلا: ۲,۰۷۲ دلار

- مظنه تهران: ۱۰,۹۱۸ تومان

- انس نقره: ۲۵.۴۳ دلار

- دلار: ۵۰,۴۳۰ تومان

- یورو: ۵۴,۹۰۰ تومان

- درهم: ۱۳,۹۰۰ تومان

- ربع سکه: ۱۰,۵۵۰ تومان

- نیم سکه: ۱۵,۵۵۰ تومان

- سکه طرح جدید: ۲۹,۵۶۰ تومان

- سکه طرح قدیم: ۲۶,۰۰۰ تومان

- سکه یک گرمی: ۵,۸۵۰ تومان

امروز دلار نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و در محدوده ۵۰ هزار ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان در نوسان بود و عامل این موضوع نیز خبر زیر بود:

مجلس نمایندگان آمریکا طرح منع دسترسی ایران به شش میلیارد دلار آزاد شده را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرده است که بر اساس آن دسترسی ایران به شش میلیارد دلاری که در چارچوب توافق معامله زندانیان میان ایران و آمریکا آزاد شده بود، مسدود می‌شود. جمهوری خواهان این طرح را در واکنش به آنچه ادعا می‌شود نقش ایران در مقابله حماس با اسرائیل است، مطرح کرده‌اند.

به نظر می‌رسد این شوک موقتی بوده و دلار مجدد بتواند به محدوده ۵۰ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ بازگردد البته افزایش تنش‌های منطقه‌ای نیز بر این موضوع تأثیر گذار بوده است.

اما طلا، شاهد رشد خیره کننده و رکورد زنی بی سابقه انس جهانی به دو هزار ۷۲ دلار هستیم، با اینکه بسیاری از تحلیلگران فنی معتقد بودند شاخص جهانی از سطوح دو هزار ۴۰ دلار نمی‌تواند فراتر برود شاهد عبور از این سطوح مقاومتی هستیم و بازار داخل نیز به دنبال آن در حال حرکت است، به نظر می‌رسد با این سرعت حرکتی سکه به ۳۰ میلیون تومان نیز برسد.

طلای ۱۸ عیار نیز مقاومت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را از پیش برداشته است و انتظار می‌رود تا گرمی دو میلیون ۵۵۰ هزار تومان رشد داشته باشد.

ممکن است بازار فردا مظنه ۱۱ میلیون تومانی را به خود ببینید.

کد خبر 708842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.