پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۷ آذر ۱۴۰۲

پیش بینی رشد قیمت طلای ۱۸ عیار تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را خواهیم داشت، احتمالاً سکه تا ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیست تمام نرخ‌های معامله شده در بازار امروز به شرح زیر است:

- گرم ۱۸ تهران: ۲,۴۴۲,۰۰۰ تومان

- انس طلا: ۲,۰۱۵ دلار

- مظنه تهران: ۱۰,۵۷۷ تومان

- انس نقره: ۲۴.۷۶ دلار

- دلار: ۵۰,۳۰۰ تومان

- یورو: ۵۵,۲۰۰ تومان

- درهم: ۱۳,۸۵۰ تومان

- ربع سکه: ۱۰,۳۰۰ تومان

- نیم سکه: ۱۵,۳۰۰ تومان

- سکه طرح جدید: ۲۸,۸۷۰ تومان

- سکه طرح قدیم: ۲۵,۶۵۰ تومان

- سکه یک گرمی: ۵,۷۵۰ تومان

مارک نیوتن، تحلیلگر فنی بازار در یادداشتی که در بیزینس اینسایدر منتشر شد، نوشت، این افزایش قیمت، بالاترین میزان افزایش روزانه در این ماه بوده است و پس از اینکه قیمت‌ها با ۲۰۰۶ دلار در هر اونس بسته شد، بیشترین رشد هفتگی از بهار هم ثبت شد. به گفته نیوتن، «این از نظر فنی تاحدی مثبت است و او فکر می‌کند که حتی طلا قیمت رکورد جدیدی بزند.

وی معتقد است، افزایش به ۲۰۰۹.۴۱ دلار در هر اونس، راه را برای ورود به بازه قیمتی ۲۰۶۰ تا ۲۰۸۰ دلار در هر اونس باز کرده است. البته در حال حاضر انس جهانی در محدوده دو هزار ۱۵ دلار است.
این تحلیلگر می‌گوید، اگر سطح مقاومتی ۲۰۸۰ دلاری شکسته شود، این نشان‌دهنده یک «شکست فنی قطعی» است. وی پیش‌بینی کرد، حتی قیمت طلا سریع‌تر بالا رود.

روز جاری رشد قیمتی طلا به دلیل رشد انس جهانی بود و براورد می‌شود در روزهای اینده در صورت عبور از سطوح مقاومتی ذکر شد رشد انس جهانی نیز تشدید یابد، مدت زیادی بود بازار به این صورت تحرک نداشته بود.

پیش بینی رشد قیمت طلای ۱۸ عیار تا ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان را خواهیم داشت، احتمالاً سکه تا ۲۹ میلیون ۳۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد.

کد خبر 707296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.