پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲ آذر ۱۴۰۲

به علت کاهش نرخ دلار و رشد انس جهانی تقریباً قیمت‌ها متعادل بوده، ممکن است نرخ مظنه فردا تا ۱۰ میلیون ۵۰۰ نیز حرکت کند، در مجموع برآورد تغییرات اندک قیمتی را در بازار فردا خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیست تمام نرخ‌های معامله شده در بازار امروز به شرح زیر است:

انس‌طلای‌جهانی: ۲۰۰۰.۵۲

آبشده‌نقدی تحویل‌امروز: ۱۰,۴۶۰,۰۰۰

گرم‌طلای ۱۸ عیارنقدی: ۲,۴۱۵,۲۱۸

درهم‌دبی: ۱۳,۸۰۰

سکه‌نقدی تحویل امروز: ۲۸,۵۵۰,۰۰۰

نیم‌سکه: ۱۵,۱۰۰,۰۰۰

ربع‌سکه: ۱۰,۱۰۰,۰۰۰

سکه‌گرمی: ۵,۷۵۰,۰۰۰

پیش از تعطیلات شکرگزاری، دلار آمریکا در برابر رقبای خود مقاومت نشان می‌دهد.

اقتصاددانان ING چشم‌انداز دلار را اینگونه تحلیل می‌کنند: ما معتقدیم که فعلاً خیلی زود است که انتظار داشته باشیم روند نزولی دلار عمیق‌تر شود، کاهش بیشتر شاخص دلار، مستلزم داده‌های ضعیف‌تر از ایالات متحده است، همچنین برای کاهش عمیق شاخص دلار، فدرال رزرو باید احتمالاً افزایش بیشتر نرخ بهره را کاملاً از گزینه‌های خود حذف کند، که این امر فعلاً بعید به نظر می‌رسد.

قیمت طلا در حدود مرز ۲۰۰۰ دلار معامله می‌شود و در انتظار انتشار مجموعه جدیدی از داده‌های اقتصادی ایالات متحده که امروز منتشر می‌شود خواهد بود.

داده‌های ایالات متحده در حال بهبود قبل از رسیدن تعطیلات شکرگزاری است.

نشانه‌های جدیدی از قدرت اقتصاد آمریکا می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو داشته باشد، ارزش‌گذاری دلار، در نهایت بر قیمت طلا تأثیر می‌گذارد، بنابراین در حال حاضر تداوم بالای ۲۰۰۰ دلار پیش بینی می‌شود.

به علت کاهش نرخ دلار و رشد انس جهانی تقریباً قیمت‌ها متعادل بوده است، ممکن است نرخ مظنه فردا تا ۱۰ میلیون ۵۰۰ نیز حرکت کند، در مجموع برآورد تغییرات اندک قیمتی را در بازار فردا خواهیم داشت.

کد خبر 706325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.