پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲

برای بازار فردا تداوم روند نزولی به دلیل روند نزولی انس و قیمت دلار پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز _سه‌شنبه، شانزدهم آبان‌_ به ۱۹۶۱ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۵۲ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار و پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

روز گذشته در خصوص کاهش نرخ‌ها در بازار امروز پیش بینی ارائه شد، مظنه طلای ۱۷ عیار (نرخ آبشده) برابر با ۱۰ میلیون ۶۲۰ هزار تومان بود، طلای ۱۸ عیار نیز هر گرم برابر با دو میلیون ۴۵۰ هزار تومان بود، نرخ سکه نیز حمایت ۲۹ میلیون تومان را از دست داد و به سطح ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

برای بازار فردا تداوم روند نزولی را به دلیل روند نزولی انس و قیمت دلار پیش بینی می‌کنیم، احتمال سکه تا ۲۸ میلیون و ۶۰۰ و طلای ۱۸ عیار تا دو میلیون و ۴۰۰ افت داشته باشد.

کد خبر 702335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.