پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲

امروز در بازار هر گرم طلای ۱۸ عیار برابر با دو میلیون و ۴۷۰ بود که احتمالاً تا دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در بازار فردا افت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز _دوشنبه، پانزدهم آبان‌_ به ۱۹۸۸ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۷۲ هزار تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار و پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

نرخ انس حهانی با افت ۰.۳۶ درصدی به محدوده یک هزار و ۹۸۵ دلار رسیده است، کاهش انس جهانی و کاهش اندک نرخ دلار کمی نرخ طلا را در بازار امروز کاهش داد.

روز گذشته پیش بینی شد که احتمالاً سکه به مرز ۲۹ میلیون تومان بر خواهد گشت، در بازار امروز این نرخ به ۲۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید و احتمال دارد در بازار فردا تا ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش را تجربه کند.

نرخ آبشده برابر با ده میلیون ۷۰۰ هزار تومان بود که احتمال افت تا ۱۰ میلیون و ۶۰۰ نیز در بازار فردا وجود دارد، گرم طلای ۱۸ عیار برابر با دو میلیون و ۴۷۰ بود که احتمالاً تا دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در بازار فردا افت کند.

کد خبر 701980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.