پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲

برای بازار فردا نیز برآورد کاهش قیمت‌ها داده می‌شود به طوری که قیمت سکه به ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز _شنبه، سیزدهم آبان‌ماه_ به ۱۹۹۳ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۳۰۷ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار و پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

با افت یک درصدی ایندکس دلار در بازار جهانی انس جهانی طلا با رشد قیمتی همراه بود و به یک هزار و ۹۹۲ دلار رسید، البته به علت اینکه محاسبه قیمت طلا در ایران بر هر دو پایه نرخ دلار و انس جهانی است این تأثیرات بر روی آن از منظر جهانی خنثی می‌شود.

نرخ آبشده در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۸۰ بود و نرخ طلای ۱۸ عیار در محدوده دو میلیون و ۴۶۷ هزار تومان قرار گرفت به علت آرام شدن شرایط در روز گذشته نیز پیش بینی کاهش قیمت‌ها داده می‌شد، برای بازار فردا نیز برآورد کاهش قیمت‌ها داده می‌شود، احتمال قیمت سکه ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای بازار فردا داده می‌شود.

کد خبر 701552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.