پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲

برای بازار فردا پیش بینی کاهش قیمت طلا را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز _جمعه، دوازدهم آبان‌ماه_ به ۱۹۸۸ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۵۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۳۵۴ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار و پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

انس جهانی در محدوده یک هزار و ۹۸۷ دلار قرار دارد و نرخ آبشده طلای ۱۷ عیار در محدوده ۱۰ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان در صبح جمعه بوده است، با آرام شدن شرایط، مظنه نیز کمی روند کاهشی به خود گرفت و به ۱۰ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان نیز رسید.

طلای ۱۸ عیار نیز مقاومت دو میلیون و ۵۰۰ را رد کرده است و به سطح دو میلیون و ۵۱۴ هزار تومان در صبح جمعه رسیده، این سطح را نیز از دست داد و مجدد به زیر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حرکت کرد.

سکه نیز در محدوده ۲۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است و شاید در بازار فردا به زیر ۲۸ میلیون. ۵۰۰ هزار تومان برسد، برای بازار فردا پیش بینی کاهش قیمت طلا را خواهیم داشت.

کد خبر 701281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.