پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲

هر گرم طلای ۱۸ عیار همچنان زیر مقاومت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که پیش بینی می‌شود فردا تا دو میلیون و ۴۶۰ نیز کاهش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز _چهارشنبه، دهم آبان‌ماه_ به ۱۹۸۷ دلار افزایش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۵۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۳۴۷ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار و پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

روز گذشته در خصوص اینکه نرخ مظنه در حدود قیمتی ۱۰ میلیون و ۷۸۰ نوسان خواهد کرد. پیش بینی شد به نظر می‌رسد نرخ طلا در همین محدوده‌های قیمتی نوسان داشته باشد، کاهش حدود ۲۰۰ تومانی نرخ دلار تلگرامی نیز منجر به این موضوع شده است و کمی قیمت طلا متعادل‌تر شده است.

گرم طلای ۱۸ عیار همچنان زیر مقاومت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و امروز در سطح دو میلیون و ۴۸۰ بود، پیش بینی می‌شود فردا تا دو میلیون و ۴۶۰ نیز کاهش داشته باشد.

سکه نیز کاهشی بود و امروز به ۲۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید فردا احتمالاً در همان محدوده ۲۹ میلیون تومان خواهد بود.


کد خبر 700843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.