پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲

خبر منفی یا مثبتی به بازار تزریق نشده است احتمالاً در بازار فردا نیز شاهد همین قیمت‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز_ دوشنبه هشتم آبان‌ماه_ به ۱۹۹۹ دلار افزایش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۳۱۶ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار و پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

مظنه طلای ۱۷ عیار در محدوده ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بوده نرخ دلار نیز در محدوده ۵۱ هزار و ۴۳۰ تومان قرار گرفت، گرم طلای ۱۸ عیار نیز برابر با دو میلیون و ۴۸۴ هزار تومان بود.

سکه تمام نیز در محدوده ۲۹ میلیون ۲۵۰ هزار تومان بود، بر اساس بررسی‌ها و اتفاقات انجام شده به نظر می‌رسد در همین محدوده قیمتی ما شاهده نوسانات قیمتی باشیم و احتمال تغییرات قیمت زیادی قابل پیش بینی نیست.

در صورت کاهش تنش‌های سیاسی در منطقه به نظر انس طلا نیز می‌تواند کاهشی باشد.

انس درحال حاضر در محدوده یک هزار و ۹۹۷ است، خبر منفی یا مثبتی به بازار تزریق نشده است احتمالاً در بازار فردا نیز شاهد همین قیمت‌ها باشیم.

کد خبر 700294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.