پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲

قیمت طلای ۱۸ عیار برای بازار فردا در سطح دو میلیون و ۴۲۰ تا دو میلیون و ۴۸۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز_ یکشنبه سی‌ام مهرماه_ به ۱۹۸۲ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار و پنج میلیون و ۸۰۰ تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

روز گذشته در خصوص کاهش نرخ دلار و حرکت بیشتر به سمت مرز ۵۰ هزار تومان صحبت شد، امروز دلار در مرز ۵۰ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان نوسان داشت و به تبع آن قیمت طلا نیز نوسانات اندکی را تجربه کرد.

قیمت طلای ۱۸ عیار را برای بازار فردا در سطح دو میلیون و ۴۲۰ تا دو میلیون و ۴۸۰ هزار تومان برآورد می‌کنیم، همچنین قیمت سکه نیز احتمالاً در بازار فردا ۲۹ میلیون و ۹۵۰ تا ۲۹ میلیون و ۹۸۰ برآورد می‌شود، برای طلای ۱۸ عیار سطح دو میلیون و ۵۰۰ و سکه سطح ۳۰ میلیون مقاومت‌های مهمی حساب می‌شود.

برای قیمت مظنه نیز برآورد تغییرات در بازه ۱۰ میلیون و ۵۵۰ تا ۱۰ میلیون و ۵۸۰ را خواهیم داشت.
کد خبر 698137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.