پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲

با توجه به نوسانات انس جهانی طلا و نرخ ارز، به نظر می‌رسد امروز هم بازار طلا روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ به ۱۹۴۸ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۳۳ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار و شش میلیون تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای امروز

آیت محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازار امروز هم روند روز گذشته را ادامه خواهد داد. روز گذشته در بیشتر ساعات قیمت طلا افزایشی بود، البته این افزایش چشمگیر نبوده است.

وی افزود: انس جهانی هم نسبت به هفته گذشته و روزهای قبل افزایش یافته، بازار ارز نیز نوسانی و افزایشی بوده است و طبیعتاً انتظار می‌رود طلا هم افزایشی باشد.

این کارشناس طلا گفت: امروز که پنجشنبه است احتمال اینکه روند روز گذشته را طی کند زیاد است. روزهای پنجشنبه به‌طور معمول بازار در نیمی از روز فعال بوده و داد و ستدی که در ایام هفته انجام می‌شود اتفاق نمی‌افتد.

محمدولی تصریح کرد: بنابراین پیش‌بینی می‌شود امروز بازار پنج تا ۱۰ درصد افزایشی باشد.

مطالعه بیشتر:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۷ مهر

کد خبر 697270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.