پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲/ طلا گران می‌شود؟

قیمت انس جهانی بر خلاف روندی که در روزهای اخیر در پیش گرفته بود مجدد صعودی شد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده روند افزایشی را در پیش بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه چهاردهم مهرماه_ انس جهانی طلا به ۱۸۲۹ دلار افزایش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۹ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۲۴۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به دو میلیون و ۹۹۶ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید همان ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار و پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای هفته سوم مهرماه

قیمت انس جهانی بر خلاف روندی که در روزهای اخیر در پیش گرفته بود مجدد صعودی شد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده روند افزایشی خود را حفظ کند. اما همان طور که فعالان بازار طلا گفتند این رقم در کف قیمت قرار داشت و از این میزان پایین‌تر نیامد.

درواقع قیمت انس جهانی در روز گذشته در حالی به پایین‌ترین میزان خود از هفت ماه گذشته یعنی ۱۸۲۰ دلار رسید که این افت قیمت موقتی بود و انس جهانی تا لحظه تنظیم این خبر با ۸ دلار افزایش به ۱۸۳۰ دلار رسید.

آنطور که عباد محمد ولی کارشناس بازار طلا به خبرنگار ایمنا، می‌گوید: قیمت طلا در بازار داخلی مجدد روند افزایشی خواهد شد و می‌توان انتظار داشت در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد افزایش قیمت طلا باشیم.

محمد کشتی آرای، فعال بازار طلا نیز در خصوص پیش بینی قیمت طلا برای روزهای آینده می‌گوید: به نظر می‌رسد تا روز دوشنبه هفته آینده قیمت طلا و سکه تغییر محسوسی نداشته باشد و با پایان یافتن تعطیلات پی در پی می‌توان انتظار خروج بازار داخلی از رکود را داشت.

مطالعه بیشتر:

قیمت طلا امروز ۱۴ مهر ۱۴۰۲

کد خبر 693457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.