پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۸ شهریور/ انتظار کاهش یک تا دو درصدی قیمت‌ها

امروز انس جهانی طلا صعودی بود اما قیمت طلا و سکه در بازار اندکی کاهش داشت و به گفته یک فعال بازار طلا به نظر میرسد قیمت‌ها در بازار فردا کاهش یک تا دو درصدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم شهریور_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۲ هزار و ۷۹۹ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۵ هزار و ۲۷۲ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۴۰ هزار و ۱۸۰ ریال و حواله آن ۴۰۰ هزار و ۱۶۴ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۹۲۸ دلار افزایش پیدا کرد، اما قیمت مظنه تهران با کاهش ۶۳٫۶۹۲ تومان به ۱۰٫۱۰۶٫۰۰۰ تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت ۱۴٫۷۴۳ تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۳۳ هزار تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با کاهش بیش از ۳۰۸٫۰۶۸ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار و پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز سه‌شنبه

آیت محمد ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، می‌گوید: بعید است بازار فردا تغییر زیادی داشته باشد و به نظر می‌رسد روند همانند بازار امروز باشد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود قیمت طلا در بازار فردا یک تا دو درصد کاهش داشته باشد و سفر رئیس جمهور به نیویورک و آزادسازی اموال بلوکه شده از اخبار مؤثر بر بازار بوده است.

کد خبر 688438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.