قیمت گوشی‌ شیائومی + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۵ اردیبهشت)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۱۰ Pro دو سیم کارت

  • رم: هشت گیگابایت
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • اندازه :۶.۶۷ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: ۲G، ۳G، ۴G
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: ۱۱ Android

شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro یکی از گوشی‌های میان‌رده و البته قدرتمند این شرکت است که در برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده، توانایی ارائه عملکردی در حد و اندازه گوشی‌های هوشمند پرچمدار دارد.

صفحه‌نمایش قدرتمند ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع مولد برای این گوشی در نظر گرفته شده است که از قابلیت‌های قدرتمند آن می‌توانیم به توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (nits) اشاره کنیم.

میزان نرخ به‌روزرسانی و روشنایی در نظر گرفته شده، صفحه‌نمایشی روان با وضوح بسیار خوب حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید را با خود به‌همراه داشته است.

بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را در خود جای داده است که توقعات شما را در جایگاه یک گوشی میان‌رده برای نور روز برآورده می‌کند.

در قسمت پشتی هم سنسور عریض و قدرتمند با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل در کنار سنسور هشت مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) به‌همراه سنسور پنج مگاپیکسل ماکرو و سنسور دو مگاپیکسل سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است که شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro به یکی از قدرتمندترین سنسورهای دوربین عریض در بین گوشی‌های هوشمند مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲G هم امکان اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل، آسفالت ۹ و Real Racing ۳ را فراهم کرده است.

باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات (امکان شارژ ۰-۵۹٪ در ۳۰ دقیقه)، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

اگر به دنبال خرید گوشی میان‌رده‌ای هستید که در برخی از موارد توانایی ارائه عملکردی در حد و اندازه گوشی‌های هوشمند پرچمدار و گران‌قیمت را داشته باشد، شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار مناسب باشد.

کد خبر 659166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.