پاسخگویی به حدود ۱۱ هزار تماس شهروندان با ۱۳۷ اصفهان طی هفته گذشته

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته‌ گذشته ۱۰ هزار و ۹۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت و ۱۱ هزار و ۲۰۰ تماس تلفنی توسط شهروندان برقرار شده است؛ این آمار نشان‌دهنده افزایشی بیش از ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با آغاز سال ۱۴۰۴ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان فعالیت‌های خود را با توان مضاعف نسبت به سال‌های گذشته آغاز کرده است.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد روند افزایشی ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ همچنان ادامه دارد و این موضوع بیانگر اعتماد مردم به مجموعه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته گذشته ۱۰ هزار و ۹۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت و ۱۱ هزار و ۲۰۰ تماس تلفنی توسط شهروندان برقرار شده است؛ این آمار نشان‌دهنده افزایشی بیش از ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

رفیعی ادامه داد: با توجه به ناپایداری‌های جوی و شرایط فصلی یکی از موضوعات پرتکرار اخیر در سامانه ۱۳۷ گزارش سقوط شاخه‌ها و درختان بر اثر وزش بادهای بهاری بوده است؛ در مواقع بحرانی شهروندان باید موضوعات غیرضروری را به ساعات و روزهای بعد موکول کنند تا فرصت رسیدگی به مسائل فوری فراهم شود، همچنین هنگام تماس با سامانه لازم است جزئیات کامل حادثه را ارائه دهند تا همکاران ما با کمترین پرسش بتوانند رسیدگی لازم را انجام دهند.

وی تأکید کرد: در صورتی که شاخه یا درختی در مسیر تردد یا بر روی خودرو سقوط کرده باشد، در اولویت نخست رسیدگی قرار می‌گیرد، اما در مواردی که شاخه یا تنه درخت خارج از مسیر و بدون ایجاد خطر افتاده باشد، رسیدگی با تأخیر انجام خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به به تکرار وقوع حادثه سقوط درخت بر خودروها در این فصل گفت: در چنین مواردی شهروندان ضمن حفظ آرامش، باید با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و جزئیات حادثه را به‌صورت کامل گزارش دهند؛ کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی‌های لازم برای جبران خسارات و اعزام واحدهای اجرایی به محل حادثه هستند.

رفیعی افزود: تماس با سامانه ۱۳۷ نخستین و مهم‌ترین قدم برای دریافت خدمات و مشاوره‌های لازم در چنین شرایطی است و ما امیدواریم بتوانیم پاسخگوی اعتماد و انتظار شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تکیه بر همکاران خود در مناطق پانزده‌گانه امید دارد که در سال جدید نیز همچون گذشته خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد و پاسخگوی نیازها و درخواست‌های آن‌ها باشد.

کد خبر 858750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.