سیستم ایمنی بدن خود را با این نوشیدنی‌ها تقویت کنید

پرتقال سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است، بنابراین از بدن انسان در شرایط آب‌وهوایی سخت محافظت می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مصرف آب‌میوه‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی هنگام صبحانه می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر بهبود سبک زندگی سالم داشته باشد؛ برای نمونه، آب گوجه‌فرنگی سرشار از ویتامین B-9 یا فولات و همچنین منیزیم است، بنابراین به مبارزه با عفونت‌ها و کاهش التهاب کمک می‌کند، این نوشیدنی سرشار از ویتامین C، پتاسیم و آنتی‌اکسیدان است، در ادامه به بررسی دیگر نوشیدنی‌های مفید برای سیستم ایمنی بدن می‌پردازیم:

آب پرتقال

پرتقال سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است، بنابراین از بدن انسان در شرایط آب‌وهوایی سخت محافظت می‌کند، ویتامین C موجود در آن نیز خواص درمانی دارد، همچنین آب پرتقال سرشار از ویتامین A، پتاسیم و کلسیم است.

آب خیار و اسفناج

آب خیار و اسفناج یک ترکیب آب‌رسان و سرشار از آنتی‌اکسیدان است، خیار به بهبود هضم غذا و اسفناج به کاهش وزن، همچنین حفظ آرامش کمک می‌کند، این معجون سبزرنگ به باعث عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌شود، زیرا سرشار از ویتامین‌های A، C و K، همچنین مواد معدنی مانند منیزیم و پتاسیم است.

آب هویج، چغندر و سیب

ترکیب آب چغندر، هویج و سیب از سلامت قلب حمایت می‌کند، این نوشیدنی سرشار از فیبر و ویتامین C است؛ همچنین، ویتامین B6، آهن و منگنز به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک قابل‌توجهی می‌کند.

آب کاهو و اسفناج

آب کاهو و اسفناج معجونی سرشار از ویتامین‌های B، C و A است، این آب میوه حاوی مقدار زیادی آهن، کلسیم و آنتی‌اکسیدان است و از تکثیر سلولی حمایت می‌کند؛ آب کاهو و اسفناج دارای مقدار زیادی فولات، پتاسیم و منیزیم است که برای بدن بسیار مفید است.

آب سیب، هویج و پرتقال

آب سیب، هویج و پرتقال به بهبود عملکرد سیستم گوارشی کمک می‌کند و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C است؛ علاوه بر این، ویتامین E، فسفر و فیبر بدن را نیز تأمین می‌کند.

کد خبر 729051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.