پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۶ دی ۱۴۰۲

رفتار قیمتی دلار و طلا در بازار فردا براساس تحولات سیاسی منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اولین جلسه حراج شمش طلا به‌شکل حراج حضوری در روز چهارشنبه انجام می‌شود، شمش‌ها به‌صورت یک‌کیلویی عرضه می‌شود و عرضه‌کنندگان تمام افراد از جمله واردکنندگان طلا از طریق رفع تعهد ارزی خواهند بود.

قیمتی که در مرکز مبادله ایران مبنای مبادلات طلا خواهد بود عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس پیشنهاد قیمت از سوی خریداران و پذیرفته شدن آن از سوی فروشندگان خواهد بود.

قیمت معاملات طلا در مرکز مبادله به قیمت‌های روز نزدیک است. متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران شامل «فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر» و «خرده‌فروشان طلای آب‌شده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر» هستند.

نرخ‌ها در بازار امروز به شرح زیر بود:

گرم ۱۸ تهران: ۲,۶۸۴,۰۰۰ تومان

انس طلا: ۲,۰۴۹ دلار

مظنه تهران: ۱۱,۶۲۶ تومان

انس نقره: ۲۳.۱۵ دلار

دلار: ۵۲,۶۰۰ تومان

یورو: ۵۷,۲۵۰ تومان

درهم: ۱۴,۵۴۰ تومان

ربع سکه: ۱۱,۰۰۰ تومان

نیم سکه: ۱۷,۸۰۰ تومان

سکه طرح جدید: ۳۱,۴۳۰ تومان

سکه طرح قدیم: ۲۸,۳۰۰ تومان

سکه یک گرمی: ۶,۰۰۰ تومان

نرخ‌ها در بازار امروز افزایش یافت البته قیمت طلا بر پایه قیمت ۵۲ هزار و ۶۰۰ تومانی دلار در اینجا محاسبه شد که تا ۵۲ هزار و ۸۵۰ نیز قیمت دلار حرکت کرده است، رفتار قیمتی بازار طلا و دلار فردا بیشتر بر پایه تحرکات سیاسی در منطقه خواهد بود، در صورتی که شرایط آرام شود انتظار داریم کمی سطح قیمت‌ها فروکش کند و در صورتی که به همین صورت باشد یا سطح قیمت‌ها همین اعداد است و یا بالاتر خواهد رفت.

کد خبر 720570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.