پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۵ آذر ۱۴۰۲

طلای ۱۸ عیار ممکن است است به هر گرم دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان نیز در بازار فردا برسد، احتمال افت مظنه تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان نیز برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیست تمام نرخ‌های معامله شده در بازار امروز به شرح زیر است:

گرم ۱۸ تهران: ۲,۴۶۴,۰۰۰ تومان

انس طلا: ۲,۰۲۶ دلار

مظنه تهران: ۱۰,۶۷۲ تومان

انس نقره: ۲۴.۳۱ دلار

دلار: ۵۰,۳۵۰ تومان

یورو: ۵۴,۹۰۰ تومان

درهم: ۱۳,۸۲۰ تومان

ربع سکه: ۱۰,۴۰۰ تومان

نیم سکه: ۱۵,۴۰۰ تومان

سکه طرح جدید: ۲۹,۲۶۰ تومان

سکه طرح قدیم: ۲۵,۸۰۰ تومان

سکه یک گرمی: ۵,۸۵۰ تومان

در بازار امروز شاهد ریزش سنگین نرخ انس جهانی بودیم، بسیاری از تحلیلگرها نیز معتقد بودند که این سطح پایدار نیست و احتمال ریزش قیمتی وجود دارد امروز سطح حمایتی دو میلیون ۵۰۰ هزار تومانی از دست رفت و طلای ۱۸ عیار ممکن است است به هر گرم دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان نیز در بازار فردا برسد، احتمال افت مظنه تا ۱۰ میلیون ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان نیز برسد.

سکه نیز حمایت ۲۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی را از دست داد و به ۲۹ میلیون ۲۶۰ هزار تومان رسید، احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد.

دلار نیز در بازار امروز در محدوده ۵۰ هزار ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومان نوسان داشت برآورد می‌شود که قیمت دلار در بازار فردا نیز در همین محدوده قیمت‌هاا باشد.

پیش بینی کاهش قیمت طلا به واسطه ریزش انس جهانی است.

ارزآوری ۳۰ میلیارد دلاری از فروش نفت به چین

طبق آمار کپلر و اوپک از میزان فروش و قیمت نفت ایران (با فرض تخفیف ۱۰ دلاری)، درآمد نفتی ایران از چین طی ۳ سال ۳۰ میلیارد دلار رشد کرده و از ۳.۷ به حدود ۳۳ میلیارد دلار خواهد رسید.

میانگین صادرات نفت ایران به چین در ۲۰۲۳ حدود ۵۰۰ هزار بشکه بیش از دوران اجرای برجام است و ایران با گذر از عربستان و روسیه به بزرگترین تأمین‌کننده نفت دریایی چین تبدیل شده است.

همزمان، همکاری اقتصادی دو کشور در تأمین مالی پروژه‌های راهبردی با مدل «تهاتر نفت» نیز آغاز شده که یک نمونه از آن، قرارداد ۲.۵ میلیارد یورویی توسعه فاز دوم فرودگاه امام است.

جزئیات کارمزدهای جدید برای معاملات ارزی

معاون ارزی بانک مرکزی با ارسال بخشنامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها، جزئیات کارمزدهای جدید برای معاملات ارزی را اعلام و با تشریح حق السهم هر بخش از کارمزدهای دریافتی از خریداران ارز، سهم بانک‌ها را ۰.۲ درصد، سهم مرکز مبادله ارز را ۱.۸ درصد و سهم صندوق تثبیت بازار ارز را ۳ درصد تعیین کرد.

کد خبر 709723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.