پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲

برای بازار فردا کمی نوسان منفی پیش بینی می‌شود احتمال اینکه مظنه تا سطح ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان کاهش یابد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز_ چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ به ۱۹۷۸ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۷۵ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار و پنج میلیون و ۸۵۰ تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

روز گذشته نرخ انس جهانی در سطح یک هزار و ۹۶۰ دلار قرار داشت و در روز جاری با افزایش ۱۰ دلاری همراه بوده است و همچنین نرخ دلار نیز نوسان کمی داشته و در سطح ۵۱ هزار و ۵۰ تومان درحال معامله است.

همین دو موضوع منجر به رشد قیمت آبشده در بازار امروز شده است که به سطح ده میلیون ۶۴۰ هزار تومان رسید (مظنه) قیمت گرم طلای ۱۸ عیار هم در سطح دو میلیون و ۴۵۶ هزار تومان بود.

برای بازار فردا کمی نوسان منفی پیش بینی می‌شود احتمال اینکه مظنه تا سطح ۱۰ میلیون ۶۱۰ هزار تومان کاهش یابد وجود دارد.

سکه نیز در سطح ۲۹ میلیون ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که احتمال دارد در بازار فردا تا سطح ۲۹ میلیون ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش یابد.

کد خبر 699078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.