پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲

قیمت طلای ۱۸ عیار بر اساس کاهش نرخ دلار و نوسان به سمت دامنه منفی انس جهانی پیش‌بینی می‌شود در سطح دو میلیون و ۴۰۰ تا ۴۳۰ هزار تومان نوسان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز_ سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ به ۱۹۶۵ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۳۰ هزار تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۳۹ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۸ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار و پنج میلیون و ۷۵۰ تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

انس در بازارهای جهانی با افت ۰.۶ درصدی همراه بود و تا یک هزار و ۹۶۰ دلار نیز کاهش داشت.

از طرف دیگر دلار در بازار تهران در محدوده ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومانی قرار گرفت که برآورد می‌شود تا فردا تغییرات زیادی نداشته باشد و شاید در سطح ۵۰ هزار و ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومانی نوسان داشته باشد.

برای قیمت طلای ۱۸ عیار بر اساس کاهش نرخ دلار و نوسان به سمت دامنه منفی انس جهانی پیش‌بینی می‌شود در سطح دو میلیون و ۴۰۰ تا ۴۳۰ هزار تومان نوسان داشته باشد.

برای مظنه نیز پیش بینی نوسان حوالی ۱۰ میلیون ۴۸۰ تا ۵۳۰ را خواهیم داشت.

کد خبر 698759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.