پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲

با توجه به نوسانات انس جهانی طلا و نرخ ارز، به نظر می‌رسد فردا نیز قیمت‌ها نوسانی و افزایشی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز_ شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ به ۱۹۸۲ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۰۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۰۵ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار و پنج میلیون و ۸۵۰ تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

نرخ آبشده در روز جاری نسبت به روز گذشته بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان کاهش داشت.

نرخ آبشده بازار طلا امروز در محدوده ۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان بود و نرخ فردایی را می‌توان حدود ۱۰ میلیون و ۴۱۰ تا ۴۸۰ پیش بینی کرد که عمده دلیل آن را نیز به دلیل کاهش نرخ دلار به ۵۰ هزار ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان قلمداد کرد.

در صورتی که نرخ دلار به محدوده ۵۰ هزار تومان نزدیک تر شود احتمال حرکت تا مظنه قیمت ده میلیون ۴۰۰ تا ۴۳۰ نیز برآورد می‌شود.

پیش بینی نرخ سکه برای بازار فردا در سطح ۲۹ میلیون و ۶۵۰ تا ۶۹۵ برآورد می‌شود احتمال تغییرات نرخ دلار در طی روزهای آینده اندک است.

کد خبر 697847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.