پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۳ مهر / ادامه روند کاهشی قیمت‌ها

به نظر می‌رسد قیمت طلا برای فردا و روزهای آینده روند روزهای اخیر را داشته باشد اما این کاهش قیمت موقتی است و می‌توان انتظار داشت قیمت‌ها با رشد قیمت در ماه‌های آتی همراه باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ انس جهانی طلا به ۱۸۲۵ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۹ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۲۴۲ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به دو میلیون و ۹۸۹ هزار تومان رسید.

اما بازار سکه ثبات نسبی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید همان ۲۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار، ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار و پنج میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز پنج شنبه

عباد محمد ولی، کارشناس طلا در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به نظر می‌رسد قیمت طلا برای فردا و روزهای آینده روند روزهای اخیر را داشته باشد، به طوری که هر مثقال حتی به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز برسد.

وی افزود: قیمت طلا در بازار داخلی مجدد روند افزایشی خواهد شد و می‌توان انتظار داشت در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد افزایش قیمت طلا باشیم. همچنین حباب سکه به محدوده ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید اما سکه بازار مناسبی برای خرید نیست.

این کارشناس طلا تصریح کرد: برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به سرمایه‌های مردم توصیه می‌شود در درجه اول، زیور آلات طلا خریداری شود. زیرا علاوه بر کمک به بخش تولید، ریسک کمتری نسبت به خرید سکه دارد.

مطالعه بیشتر:

طلا به پایین‌ترین قیمت رسید

کد خبر 693027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.