پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۲ مهر / افت ۱۰۰ دلاری قیمت انس جهانی

به نظر می‌رسد تا چند روز آینده قیمت طلا و سکه تغییر محسوسی نداشته و با پایان یافتن تعطیلات پی در پی می‌توان انتظار خروج بازار از رکود را داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه یازدهم مهرماه_ انس جهانی طلا به ۱۸۲۹ دلار افزایش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۹ میلیون و ۷۲۴ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به دو میلیون و ۹۹۲ هزار تومان رسید.

بازار سکه روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید به ۲۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار، ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار و پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز چهارشنبه

محمد کشتی آرای، کارشناس طلا در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ١٠ روز گذشته قیمت انس جهانی بیش از ۱۰۰ دلار کاهش پیدا کرده و این میزان کاهشی و منفی بر بازار سکه و طلا داشته است.

وی افزود: افت قابل توجه قیمت انس جهانی در چند روز اخیر باعث شده بازار در حالت رکود قرار گرفته به طوری که میل به خرید با توجه به کاهش قیمت افت پیدا کرده است. درواقع سیر نزولی قیمت طلا و سکه در این چند ماه باعث کاهش جاذبه خرید سکه و طلا در بازار شده است.

این کارشناس طلا گفت: به نظر می‌رسد تا روز دوشنبه هفته آینده قیمت طلا و سکه تغییر محسوسی نداشته باشد و با پایان یافتن تعطیلات پی در پی می‌توان انتظار خروج بازار از رکود را داشت.

مطالعه بیشتر:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۱ مهر

کد خبر 692678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.