پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۰ مهر / افزایش قیمت محتمل نیست

با توجه به روند بازار، قیمت‌ها با شیب آرامی در همین محدوده یک تا دو درصد کاهشی و یا کمتر افزایشی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ انس جهانی طلا به ۱۸۴۹ دلار افزایش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۹ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۱۳ هزار تومان رسید.

بازار سکه روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید به ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار، ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار و پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز دوشنبه

آیت محمدولی، کارشناس طلا در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش‌بینی بازار در شرایط فعلی کار مشکلی است، روندی که در پیش است با شیب آرامی در همین قیمت‌ها یک تا دو درصد کاهشی و یا کمتر افزایشی خواهد بود.

وی افزود: بیشتر قیمت‌ها در روزهای آینده کاهشی است یا ثبات فعلی را باید حفظ کند، در این نوسانات استقبال برای تقاضای خرید مقداری نسبت به گذشته کمتر است، اکنون نوسانات کاهشی است بنابراین تقاضای خرید کمتر است.

این کارشناس طلا گفت: انس جهانی نیز بعید است افزایش چندانی داشته باشد، روند انس اکنون کاهشی است.

محمدولی تصریح کرد: قیمت دلار توسط بانک مرکزی کنترل شده و در صورت ادامه این روند و تنظیم عرضه و تقاضا در بازار بعید است تغییر چندانی داشته باشد.

کد خبر 692160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.