پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ مهر / احتمال صعود در ابتدای هفته

با توجه به روند کاهشی انس جهانی طلا پیش‌بینی می‌شود در هفته جاری نیز طلا و سکه با یک یا دو درصد نوسان کاهش قیمت را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه هفتم مهر_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۱ هزار و ۹۴۶ ریال بود، حواله دلار نیز هزار ۳۷۴ هزار و ۴۹۶ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۳۲ هزار و ۹۶۳ ریال و حواله آن ۳۹۳ هزار و ۶۰۲ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۸۵۷ دلار کاهش پیدا کرد، اما قیمت مظنه تهران به ۹٫۸۳۰٫۰۰۰ تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۲۵ هزار تومان رسید.

بازار سکه روند صعودی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید به ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار و پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز شنبه

آیت محمد ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تقریباً در دو سه روز اخیر طلا و سکه کاهشی بود در همین مسیر با یک تا دو درصد با توجه به شروع بازارها، تغییر خواهد کرد. ممکن است در اواسط هفته به بعد طلا کاهشی باشد.

وی افزود: نمی‌توان پیش‌بینی صددرصدی داشت، زیرا رفتارهای سیاسی بر انس جهانی و نرخ ارز و به دنبال آن طلا و ارز تأثیرگذار است. انس جهانی از مرز ۱۹۰۰ به ۱۸۵۷ رسیده و این روندی است که منجر به کاهش قیمت طلا و سکه می‌شود.

کد خبر 691504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.