پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۴ مهر/ نوسان یک تا دو درصدی قیمت‌ها

امروز انس جهانی طلا صعودی بود اما قیمت طلا و سکه در بازار اندکی کاهش داشت و به گفته یک فعال بازار طلا به نظر میرسد قیمت‌ها در چند روز آینده نوسان یک تا دو درصدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه سوم مهر_ قیمت رسمی دلار در بازار متشکل ارزی ۴۱۱ هزار و ۸۱۵ ریال بود، حواله دلار نیز ۳۷۴ هزار و ۳۷۷ ریال معامله شد؛ قیمت یورو ۴۳۸ هزار و ۵۵۴ ریال و حواله آن ۳۹۸ هزار و ۶۸۵ ریال خرید و فروش شد.

در بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۹۱۸ دلار کاهش پیدا کرد، اما قیمت مظنه تهران با کاهش ۲۴٫۴۵۶ تومان به ۱۰٫۰۲۰٫۰۰۰ تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت ۵٫۶۱۵ تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۱۳ هزار تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۸۳ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز روند نوسانی را تجربه کرد، به طوری که سکه طرح جدید با کاهش ۵۰٫۰۰۰ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار و پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای روز سه‌شنبه

آیت محمد ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، می‌گوید: قیمت‌ها در چند روز آینده نوسان یک تا دو درصدی خواهد داشت به دلیل اینکه قیمت انس جهانی در چند روز اخیر در محدوده ۲۲ تا ۲۵ در حال تغییر است و بازار ارز نیز نسبت به گذشته آرامش بیشتری را داشته است.

وی افزود: طبیعی است که قیمت‌ها در بازار طلا ثبات نسبی را تا پایان هفته حفظ کند.

کد خبر 690332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.