گوشی POCO X5 5G به‌زودی در هند عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی POCO X5 5G به زودی وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی POCO X5 5G قرار است به‌زودی در هند عرضه شود، نسخه جهانی این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه Snapdragon 695 بهره می‌برد و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است. یک حسگر اثرانگشت نیز برای حفظ امنیت گوشی، در لبه کناری آن تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی POCO X5 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود. دوربین سلفی گوشی یادشده به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

همانطور که مشخص است، ویژگی‌های ذکر شده بسیار شبیه گوشی Redmi Note 12 5G است که با قیمت ۲۲۰ دلار وارد بازار هند شد. البته دو گوشی Redmi Note 12 5G و Poco X5 5G از نظر تراشه بسیار متفاوت هستند به طوری که گوشی ردمی از تراشه Snapdragon 4 Gen 1 بهره می‌برد و گوشی X5 به تراشه SD695 مجهز شده است.

کد خبر 646098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.