۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مشخصات گوشی Redmi Note 12 Pro 4G تایید شد

به نظر می‌رسد که مشخصات گوشی Redmi Note 12 Pro 4G به صورت رسمی تایید شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Redmi Note 12 Pro 4G پنجمین گوشی هوشمند از سری Note 12 بعد از Note 12 4G، Note 12 5G، Note 12 Pro 5G و Note 12 Pro+ 5G است. این گوشی هوشمند شبیه نسخه جهانی گوشی Redmi Note 10 Pro است که در ماه مارس ۲۰۲۱ عرضه شد. گوشی Redmi Note 12 Pro 4G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

گوشی Redmi Note 12 Pro 4G از تراشه Snapdragon 732G بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‌‎شود.

گوشی Redmi Note 12 Pro 4G از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Redmi Note 12 Pro 4G می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، NFC، حسگر اثرانگشت در لبه کناری، بلندگوهای استریو مجهز به فناوری Dolby Atmos و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول در دسترس قرار نگرفته است، اما احتمالاً در ماه مه سال جاری وارد بازار می‌‎شود.

کد خبر 651962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.