۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
گوشی Redmi Note 12 4G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi Note 12 4G از تراشه Snapdragon 680 بهره می‌برد که با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه گوشی Redmi Note 12 4G در بسیاری از سایت‌های صدور گواهی مشاهده شده است، اما هیچ‌کدام از آن‌ها درباره مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول اطلاعاتی ارائه نداده‌اند. البته اخیراً افشاگران بعضی از اطلاعات مربوط به این گوشی را فاش کرده‌اند که نشان می‌دهد ابعاد آن ۷.۸۵ * ۷۵.۹۶ * ۱۶۵.۶۶ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۱۸۳.۵ گرم است.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi Note 12 4G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED است. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی روی نمایشگر آن تعبیه خواهد شد، در حالی که دوربین اصلی تعبیه شده در پنل پشتی به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و با یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی همراه خواهد شد.

گوشی Redmi Note 12 4G از تراشه Snapdragon 680 بهره می‌برد که با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. این محصول از طریق رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

گوشی یادشده از ویژگی‌هایی مانند اسکنر اثرانگشت در لبه کناری، وای‌فای دو بانده، NFC، بلوتوث ۵.۰ و گواهی IP53 پشتیبانی می‌کند. این محصول در یک نسخه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۷۹ یورو در سه رنگ خاکستری، سبز و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 644595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.