گوشی Poco F5 5G گواهی FCC را دریافت کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Poco F5 5G با استفاده از رابط کاربری MIUI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این گوشی Poco F5 5G با شماره مدل 23049PCD8G در وب‌سایت IMEI مشاهده شده بود، به‌تازگی نیز نسخه جهانی این محصول گواهی FCC را دریافت کرده است. گوشی Poco F5 5G با استفاده از رابط کاربری MIUI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‎شود. بعضی از گزینه‌های اتصال این محصول شامل سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، NFC، وای‌فای دو بانده و بلوتوث می‎‌شود.

به نظر می‌رسد که گوشی Poco F5 5G در سه نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است در حالی که نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود.

نسخه چینی گوشی یادشده با شماره مدل 23049RAD8C با نام Redmi Note 12 Turbo عرضه خواهد شد. این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی +AMOLED FHD است، حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پایینی نمایشگر تعبیه شده است. گوشی Redmi Note 12 Turbo از تراشه Snapdragon 7 Plus Gen 1 بهره می‌برد و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi Note 12 Turbo با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین هشت و دو مگاپیکسلی می‌‎شود. احتمالاً گوشی هوشمند یادشده در ماه مارس عرضه خواهد شد، در حالی که گوشی Poco F5 ممکن است در ماه آوریل وارد بازار شود.

کد خبر 645833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.