گوشی Infinix Note 30 VIP در وب‌سایت Bluetooth SIG مشاهده شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی Infinix Note 30 VIP با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند جدید شرکت Infinix که Infinix Note 30 VIP نام دارد با شماره مدل X6710 در وب‌سایت Bluetooth SIG مشاهده شده است. این محصول جایگزین گوشی Infinix Note 12 VIP است. به نظر می‌رسد که گوشی Infinix Note 30 VIP از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و در ماه مارس یا آوریل سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی Infinix Note 30 VIP با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز است. در حالی که گوشی Infinix Note 12 VIP از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد.

گوشی Infinix Note 12 VIP از تراشه Helio G96 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری XOS 10.6 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‌شود. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. دوربین پشتی آن نیز شامل حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

کد خبر 646491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.