۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
گوشی Realme C55 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Realme C55 بیست و یکم مارس در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی اخیراً گوشی هوشمند Realme C33 نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را وارد بازار هند کرد، به زودی نیز قصد دارد گوشی Realme C55 را عرضه کند. این محصول که اوایل ماه جاری وارد بازار اندونزی شده بود بیست و یکم مارس در هند به فروش می‌رسد.

گوشی Realme C55 دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، رزولوشن +Full HD، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۸۰ نیت است. این محصول از تراشه مدیاتک Helio G88 که با تراشه گرافیکی Mali G52 همراه شده است، بهره می‌برد و دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

گوشی Realme C55 با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌‎شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Realme C55 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. این محصول به منظور شارژ شدن و انتقال داده‌ها از پورت USB Type-C بهره می‎‌برد، دارای حسگر اثرانگشت، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و اسلات کارت حافظه microSD است. ضخامت آن ۷.۸۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۹.۵ گرم است.

کد خبر 647785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.