گوشی Realme Narzo N55 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی Realme Narzo N55 تقریبا از ۱۳۴ دلار آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی هفته گذشته از گوشی جدید Realme Narzo N55 رونمایی کرد، اخیراً نیز آن را وارد هند کرده است. این گوشی در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

قیمت این دو نسخه از گوشی Realme Narzo N55 به ترتیب ۱۳۴ و ۱۵۸ دلار ارزیابی شده است. این محصولات در دو رنگ آبی و مشکی وارد بازار شده‌اند. گوشی Realme Narzo N55 دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

گوشی Realme Narzo N55 به تراشه Helio G88 مجهز شده که با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است. البته کاربران می‌توانند حافظه آن را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. محصول یادشده با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

کد خبر 655722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.