۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
گوشی Realme C55 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی Realme C55 که در هند عرضه شد، به تراشه Helio G88 SoC مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Realme C55 که در هند عرضه شد، دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و حداکثر میزان روشنایی ۶۸۰ نیت است. این محصول به تراشه مدیاتک Helio G88 و پردازنده گرافیکی Mali G52 مجهز شده که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی Realme C55 با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار گرفته شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Realme C55 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC بهره می‌برد. وزن این محصول ۱۸۹.۵ گرم و ضخامت آن تقریباً ۷.۸۹ میلی‌متر است. از دیگر ویژگی‌های گوشی Realme C55 می‌توان به حسگر اثرانگشت در لبه کناری، کارت حافظه microSD و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 650715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.