گوشی جدید Realme با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت پایه گوشی Realme C55 کمی بالاتر از ۱۲۱ دلار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه Realme C55 قرار است بیست و یکم مارس در هند و در سه نسخه عرضه شود. نسخه پایین‌رده آن دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است، درحالی که نسخه دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بالاترین مدل آن نیز با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

با توجه به مطالب ارائه شده، قیمت پایه گوشی Realme C55 کمی بالاتر از ۱۲۱ دلار است در حالی که بالاترین مدل آن با قیمت کمتر از ۲۴۲ دلار عرضه می‌‎شود. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، رزولوشن +Full HD، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۸۰ نیت است. این محصول از تراشه مدیاتک Helio G88 و پردازنده گرافیکی Mali G52 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی Realme C55 با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود، یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی مجهز به حسگر هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی یادشده تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Realme C55 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به یک پورت USB Type-C، حسگر اثرانگشت در لبه کناری، اسلات کارت حافظه microSD و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 648020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.