گوشی هوشمند ZTE Yuanhang 41 به زودی در چین عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ZTE به زودی گوشی هوشمند جدید خود به نام Yuahang 41 را وارد بازار چین خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی ZTE قصد دارد گوشی هوشمند ZTE Yuanhang 41 را در تاریخ ۱۰ آوریل وارد بازار کند. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی است و به تراشه Unisoc T760 مجهز شده است. علاوه بر این، با استفاده از آخرین رابط کاربری MyOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اجرا می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند ZTE Yuanhang 41 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود. یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است. همچنین، به نظر می‌رسد که یک پورت Type-C برای شارژ و انتقال داده برای این محصول در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند ZTE Yuanhang 41 در سه رنگ خاکستری، آبی و بنفش و در چهار نسخه عرضه می‎‌شود. نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلیف نسخه سوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه چهارم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این محصولات به ترتیب ۱۴۵.۴۰، ۱۷۴.۵۱، ۲۱۸.۱۷ و ۲۹۰.۹۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 653424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.