گوشی مقرون‌به‌صرفه Redmi 12C چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی مقرون‌به‌صرفه Redmi 12C در تاریخ 26 فوریه به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی مقرون‌به‌صرفه Redmi 12C که اخیراً در چین عرضه شده است، قرار است بیست‌وششم فوریه وارد بازار جهانی شود. گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۳ نیز در این تاریخ عرضه خواهند شد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Redmi 12C در رنگ‌های آبی، سبز و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند Redmi 12C در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول دارای سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است در حالی که نسخه دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. نسخه اول با قیمت ۱۷۰ یورو و نسخه دوم با قیمت ۲۰۰ یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده نسخه جهانی گوشی Redmi 12C مشابه نسخه چینی است. بدین معنا که دارای نمایشگر ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است. این محصول از تراشه مدیاتک Helio G85 بهره می‌برد و با حافظه رم LPDDR4X و حافظه ذخیره‌سازی eMMC 5.1 ROM همراه است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده است دوربین سلفی آن نیز دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است.

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi 12C با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 642040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.