۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
گوشی Meizu 20 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی‌های هوشمند Meizu 20 و Meizu 20 Pro در بازار چین از ۴۳۵ دلار شروع می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Meizu 20 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۳۵ دلار وارد بازار می‌‎شود، در حالی که نسخه دیگر آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۹۴ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، قیمت نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۵۲ دلار ارزیابی شده است.

گوشی هوشمند Meizu 20 Pro نیز با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۸۱ دلار عرضه می‎‌شود مدل دیگر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۶۳۹ دلار وارد بازار می‎‌شود. قیمت نسخه رده‌بالای آن نیز با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۹۷ دلار ارزیابی شده است.

گوشی Meizu 20 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است در حالی که مدل پرو با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز عرضه می‎‌شود. هر دو محصول از حسگر اثرانگشت بهره می‌برند و به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده‌اند که با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است.

گوشی Meizu 20 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی است. در حالی که گوشی Meizu 20 Pro دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی است. هر دو محصول نیز از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

گوشی‌های هوشمند Meizu 20 و Meizu 20 Pro با استفاده از رابط کاربری Flyme OS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شوند. انرژی مورد نیاز گوشی Meizu 20 با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد، در حالی که انرژی مورد نیاز مدل Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 651951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.