گوشی هوشمند جدید Wiko به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 Pro 5G با دوربین سه‌گانه به زودی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 Pro 5G که به زودی عرضه می‎‌شود، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۶۷ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به تراشه کوالکام Snapdragon 695 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 Pro 5G با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود. این گوشی با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌‎شود، به دوربین سه‌گانه مجهز شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین نامشخص دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 Pro 5G دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، حسگر اثر انگشت در لبه کناری و یک پورت USB Type-C است. ابعاد این محصول ۸.۴۸ * ۷۴.۷ * ۱۶۱.۸۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است. گوشی هوشمند یادشده با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۴۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که نسخه دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۶۵ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 668344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.