۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
گوشی +Realme11 Pro چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی +Realme11 Pro دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است همچنین یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دو گوشی هوشمند Realme11 Pro و +Realme11 Pro با شماره مدل RMX3770 و RMX3740 گواهی TENAA را دریافت کرده‌اند. گوشی Realme11Pro دارای نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD است. این محصول از تراشه هشت هسته‌ای نامشخص بهره می‌برد که با شش، هشت، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی Realme11Pro با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. دوربین سلفی این محصول به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است، دوربین اصلی آن نیز دارای حسگر ۱۰۰ مگاپیکسلی است که با دو دوربین دوگانه دو مگاپیکسلی همراه است. ابعاد این محصول ۸.۲ * ۷۳.۹ * ۱۶۱.۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است.

گوشی +Realme11Pro دارای نمایشگر مشابه Realme11Pro است و وزن آن ۱۸۳ گرم است. این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری دو سلولی ۲۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود. گوشی +Realme11Pro دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

به نظر می‌رسد که دو گوشی هوشمند Realme11Pro و +Realme11Pro در ماه آوریل وارد بازار چین خواهد شد.

کد خبر 651872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.