۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
گوشی Maimang ۲۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Maimang ۲۰ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است، یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Maimang ۱۱ در ماه مه عرضه شد، جایگزین این گوشی به نام Maimang ۲۰ نیز به تازگی وارد بازار شده است. این محصول دارای نمایشگر تخت است و دو ماژول دایره‌ای بزرگ در پنل پشتی آن تعبیه شده که میزبان دوربین‌های آن است.

گوشی Maimang ۲۰ دارای نمایشگر LCD ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۸۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی است. این محصول به تراشه کوالکام Snapdragon ۴ Gen ۱ SoC مجهز شده است و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‎‌شود.

گوشی Maimang ۲۰ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است، یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی آن نیز از حسگر هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انرژی مورد نیاز گوشی یاد شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی Maimang ۲۰ با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۶۰ دلار عرضه می‎‌شود در حالی که نسخه دیگر آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۹۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سبز از هفتم آوریل وارد بازار می‌‎شود.

کد خبر 652148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.